2009. február 18., szerda

Minden a fejekben dől el

,,Mert a ma cselekedetei határozzák meg jövőnket''

Történt egyszer, nem is oly régen, hogy Abaújvár honlapjának üzenődobozát nem csak név nélküli perlekedésre használták, hanem arra a célra is, amiért mikor szerkesztettem a weblapot lehetővé tettem a ,,csetelést''. Történetesen, hogy a közösség belső kommunikációja javuljon, gyorsan tudjunk információkat megosztani egymással, melyre azonnali visszaigazolás is lehetséges.

Tiszteletes adott hírt egy alig pár órás régészeti felfedezésről. Rögtön felkaptam a fejem, már csak a Perényi név hallatán is. A net segítségével azonnal információgyűjtésbe kezdtem, majd felhívtam az Atyát. Ő töviről-hegyire beszámolt az eseményekről, választ adva minden felmerülő kérdésre. Látszott, hogy ,,egy rúgóra járt az agyunk''. Mindketten azt szerettük volna, ha ez a felfedezés a falu javára válik.

Én azonnal megírtam egy kis cikkecskét, melyet felraktam honlapunkra, valamint elküldtem a Magyar Távirati Irodának.

Az erdemény pedig kis idő múlva meg is született. A Klubrádió, a National Geographic Magyarország, a Múlt-Kor, vagy a kulúra.hu is foglalkozott a dologgal.

Érdemes megvizsgálni az útvonalat.
Abaújvár Honlapja ---) MTI ---) Múlt-kor ---) kutúra.hu---) P13
És ki tudja még, merre keringhet szerte a világhálón.

Persze az érdem nem a miénk, hanem a régészeké, de ezzel a kis katalizátorral nagyot dobtunk a dolgon. Nem került semmibe, csak minimális idő ráfordításba, és így közös munnkával segítettünk azon, hogy Abaújvár neve ne csak a kisebbség deviáns (és minket a sárga földig lejárató) viselkedése kapcsán kerüljön a médiába.

Mert mindent lehet, csak akarni kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése